خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اهدای 400 فقره از اسناد علوی به مردم خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۱۸

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی از اهدای 400 فقره از اسناد علوی به مردم این استان خبر داد.

عباسعلی نیک فرجام در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: طی مراسمی روز سه شنبه با حضور فتاح‌ رئیس بنیاد مستضعفان کشور و سید صولت مرتضوی ریاست سازمان اموال و‌ املاک بنیاد مستضعفان تعداد 7 هزار سند اهدایی مقام معظم رهبری به مردم 5 استان کشور واگذار خواهد شد که سهم استان خراسان رضوی تعداد 400 فقره سند به صورت رایگان است.

وی افزود: این مراسم با حضور ریاست محترم بنیاد مستضعفان جناب آقای مهندس فتاح و ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد، دکتر سید صولت مرتضوى و با محوریت استان گلستان و به صورت ویدئو کنفرانس در خراسان رضوی، گیلان، مازندران و خراسان شمالی به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی گفت:در همین راستا 6 حلقه چاه به 116 کشاورز و بیش از 3 هکتار زمین در قالب یک فقره جهت توسعه و تعریض فضای شهری به شهرداری شهرجنگل از توابع شهرستان رشتخوار خراسان رضوی ب ارزش ریالی 130 میلیارد ریال واگذار می شود.

گفتنی است اسناد موسوم به علوی مربوط به خاندان پهلوی و وابستگان آنها بود که پس از انقلاب به دستور حضرت امام خمینی (ره) در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت تا به مردم که صاحبان اصلی آن هستند واگذار شود.

همچنین تاکنون بیش از 4 هزار فقره از این اسناد " هبه مقام معظم رهبری " به محرومین در استان خراسان رضوی اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز