خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ماجرای نقص فنی «قطار تبریز - تهران»

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۷۰

مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی ماجرای نقص فنی قطار تبریز- تهران را تشریح کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 21 شب گذشته اتفاق افتاد و بعد از رفع مشکل فنی، قطار راس ساعت یک بامداد به مسیر خود به سمت تهران ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاپور ارصلانی در گفت‌وگو با ایلنا، در این رابطه اظهار کرد: نقص فنی در کشنده قطار تبریز - تهران، باعث متوقف ماندن قطار در مراغه و تاخیر 4 ساعته شد که در این رابطه امکانات رفاهی و گرمایشی برای مسافران در داخل قطار در ایستگاه مراغه فراهم شد.

وی با اشاره  به اینکه رسیدن دیزل امداد از میانه زمانبر بود، گفت: قطار به مدت چهار ساعت در ایستگاه مراغه متوقف ماند و بعد از رسیدن دیزل امداد و رفع مشکل، قطار به مسیر خود ادامه داد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در این رابطه به وجود نیامد و تمامی مسافران در سلامت کامل هستند، گفت: این قطار 350 نفر مسافر داشت که 12 نفر از مسافران خواستار بازگشت به تبریز شدند و تعدادی هم در مراغه بلیت خود را باطل کرده و کل بهای بلیت به آنان عودت داده شد. بقیه مسافران نیز بعد از رفع مشکل فنی، به مسیر خود در این قطار ادامه دادند.

ارصلانی در خاتمه گفت: از مسافران عزیز به خاطر این مشکل و تاخیر چهار ساعته، عذرخواهی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز