خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

4 طرح گلخانه ای در قزوین افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۳۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از افتتاح و راه اندازی 4 طرح گلخانه ای در ایام دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه گفت:  62 طرح آب و خاک به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که این طرح‌ها شامل لایروبی قنوات، اجرای سامانه‌های آبیاری نوین، مرمت و بازسازی چشمه‌ها و انتقال پایاب چاه ها و احداث کانال های آب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: برای اجرای این طرح‌ها حدود ۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی که سال جاری تخصیص پیدا کرده، هزینه شده است.

خمسه با بیان اینکه بخش خصوصی فعال در حوزه کشاورزی قزوین نیز امسال طرح های مختلفی برای افتتاح در دهه مبارک فجر تدارک دیده است،اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به چهار طرح گلخانه‌ای و باغبانی، چهار طرح دام و طیور، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

وی ادامه داد: با احتساب طرح های مرتبط با آبخیزداری و مراتع، جنگل ها و دامپزشکی ۹۷ طرح مرتبط با امور کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان قزوین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول یادآور شد: این طرح ها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را به شکل مستقیم فراهم کرده اند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز