خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

بانک‌های قزوین در شرایط سخت حامی بخش تولید باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۳۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به دلیل شرایط سخت اقتصادی که اکنون بر کشور حاکم است، بانک ها باید در این اوضاع حامی و پشتیبان بخش تولید باشند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی در مراسم تجلیل از کارفرمایان نمونه استان اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه، مشکلات بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست و همه باید همدل و همراه برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: مسئولان و مردم شرایط امروز بخش تولید را درک می‌کنند و دست تک تک تولیدکنندگان را به عنوان جهادگران عرصه اقتصاد، می‌بوسند.

قبادی افزود: باید در این شرایط سخت و انکارناپذیر، بانک‌ها برای کمک به تولید کنندگان اقدام کنند و پشتیبان بخش تولید و حامی رونق اقتصادی کشور باشند.

وی ادامه داد: مشکل نقدینگی و مبادلات ارزی از عمده مشکلات بخش تولید است که حل آن به هم افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها نیاز دارد.

این مسئول با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به امور بیمه است، گفت: تامین اجتماعی دلسوزانه در جهت معوقات بخش تولید وارد شود تا چراغ بخش تولید روشن بماند و برای حمایت از صنایع گام‌های جدی برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: مشکلات تولیدکنندگان در حوزه مالیات نیز باید با درایت حل شود تا هم دغدغه فعالان این بخش کاهش یابد و هم به درآمدهای دولتی در این شرایط ضرر وارد نشود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز