خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبرداد؛

تصادف زنجیره ای 15 خودرو در محور اراک- قم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۲۹

یخبندان و مه غلیط روز یکشنبه منجر به برخورد بیش از ۱۵ خودرو در جاده اراک - قم در محدوده شهر جدید امیرکبیر شد.

به گزارش ایلنا از اراک، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این حادثه به دلیل یخبندان و مه غلیظ و رعایت نکردن فاصله طولی از سوی رانندگان در محدوده شهر جدید امیرکبیر ایجاد شده است.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود:  خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت و تنها سه نفر به طور سطحی مجروح شدند که در صحنه با کمک عوامل امدادی مداوا شدند.

 وی گفت: هم‌اکنون مه غلیظ در مسیر اراک- قم، اراک - خمین و اراک فرمهین وجود دارد و انتظار است رانندگانی که قصد سفر در این مسیرها را دارند با حوصله برانند و در صورت امکان سفر خود را ساعاتی به تعویق بیندازند.

کهریزی اضافه کرد: در حادثه دیگری واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو مسیر اهواز به تهران در محور اراک - توره چهار کشته و 17 مصدوم بر جا گذاشت.

وی گفت: این حادثه ساعت چهار و 50 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 2 محور توره - اراک رخ داد.
وی بیان کرد: 11 نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند و 6 نفر دیگر برای ادامه درمان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز