خبرگزاری کار ایران

خانه دار شدن بیش از 6 هزار فرهنگی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۴۱

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: در این استان ۶ هزار و ۳۴۵ نفر از فرهنگیان برای دریافت مسکن در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، عیسی رحیمی افزود: این افراد از تاریخ ۶ تا ۱۱ آذر با مراجعه به ادارات تعاون و رفاه آموزش و پرورش شهرستان‌های محل سکونت و کار خود و ارائه مدارک برای دریافت این واحد‌های مسکونی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه پس از جمع‌بندی، مدارک مجموع افراد ثبت نامی از طرف آموزش و پرورش استان تا ۱۳ آذر ماه به وزارتخانه ارسال شد، افزود: از روز پنجشنبه ۱۴ آذر نیز سامانه کشوری برای ثبت نام تمام فرهنگیان فاقد مسکن اعم از افرادی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و افراد جامانده‌ای که موفق به ثبت‌نام نشدند، فعال و در دسترس قرار گرفته است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس تفاهم نامه منعقده میان وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی، نیروهای فرهنگی رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته می‌توانند متقاضی دریافت این واحد‌های مسکونی باشند.

وی افزود: همچنین فرد متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی بوده و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن نیز استفاده نکرده باشند.

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری منعقده فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و راه و شهر‌سازی مقرر شده است تعداد ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن کشور احداث و طی سه سال تحویل داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز