خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

گاز واحدهای تولیدی قزوین به دلیل رونق تولید قطع نمی شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۹۲۳

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: گاز واحدهای تولیدی در استان قزوین به منظور حمایت از رونق تولید نباید قطع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی روز سه‌شنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان قزوین اظهار کرد: گرچه برخی از واحدهای تولیدی در پرداخت مطالبات خود به شرکت گاز کوتاهی می کنند، اما وظیفه دستگاه متولی سوخت رسانی به این واحدها است و نباید گاز واحد را قطع کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: با توجه به  مشکلات بدهی برخی کارخانجات مسئولان شرکت گاز در این شرایط اقتصادی و فرارسیدن فصل سرما باید فرمولی طراحی کنند تا گاز موقت به این نوع واحدها برسد.

قبادی  ادامه داد:  به همان میزان که از سوخت رسانی واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم، مسئولان متولی باید دقت کنند که با برخی اقدامات مانند گازرسانی و برق رسانی به روستاها شرایط تغییر کاربری و ساخت باغ و ویلا در بافت روستا ایجاد نشود؛ چرا که هر ذره از خاک کشاورزی برای نظام و انقلاب ارزشمند است.

این مسئول  به مشکلات بانکی برخی از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: امروز بالاترین استراتژی اقتصادی در کشور حفظ اشتغال است و بانک‌ها باید تلاش کنند تا جای ممکن با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به زنده ماندن تولید و پویایی کارخانجات اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: درحال حاضر استان برای حمایت از تولید روستائیان طرح پردیس را در دستور کار قرار داده و به دنبال همگرایی فعالیت های اقتصادی در روستاها است.

به گفته او، هرگونه اقدامی که پس از مصوبات رفع موانع تولید انجام می‌شود باید گزارش کرد تا این اقدامات خوب به عنوان یک بازخورد مثبت باعث تشویق مدیران و مسئولان متولی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز