خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خبر داد:

نجات 987 غریق در آب‌های سواحل مازندران / بیشترین غریق در سواحل رامسر، نوشهر، بابلسر و عباس آباد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۳۸

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به نجات987 غریق آب‌های خزری در سواحل مازندران از ابتدای اجرای طرح دریا گفت: از این تعداد نجات یافته 739 مرد و 248 زن بودند.

به گزارش ایلنا، نقی کریمیان با بیان این مطلب افزود: بیشترین غریق در نقاط حادثه خیز آب‌های ساحلی نوشهر، عباس آباد، رامسر و بابلسر ثبت شده است.

وی به مشارکت ناجیان غریق با نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در سواحل اشاره و توصیه کرد؛ مسافران و شهروندان از شنا کردن در خارج از طرح دریا ، شناگاه‌های غیرمجاز ، هنگام شب، در منطقه سنگ چین و حاشیه اسکله پرهیز کنند.

کریمیان در تشریح اقدام ناجیان برای نجات پدر و پسر اهل سیستان‌وبلوچستان گفت: پسر 9 ساله بدون توجه به هشدار ناجیان غریق در منطقه ممنوعه‌ در ساحل پارکینگ 5 در منطقه عمیق دریا غرق شد که با اقدام پدر دارای مشکل قلبی برای نجات فرزندش او هم غرق می‌شود اما بلافاصله ناجیان، با جت‌اسکی وارد عملیات شدند و آنها را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گفته وی؛ با تلاش نجاتگران هلال احمر و هماهنگی اورژانس، پدر و پسر به بیمارستان شفای بابلسر منتقل شدند که حال هر دو مساعد گزارش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز