خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ روز گذشته رخ داد؛

نجات و جان باختن ۱۷۷ غریق در آب‌های ساحلی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۲۳۶

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۱۷۵ مسافر و گردشگر طی ۲۴ روز گذشته از آب‌های ساحلی استان نجات یافتند و دو نفر غرق شدند.

به گزارش ایلنا، کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا از اول خرداد ماه در استان آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت: در این مدت ۱۷۵ نفر در آب‌های ساحلی مازندران نجات یافتند.

کریمیان افزود: از این تعداد نجات یافتگان سهم آقایان ۱۲۸ نفر و خانم‌ها ۴۷ نفر بود.

وی گفت: در این مدت دو جوان ۱۹ ساله و ۳۹ ساله اهل زاهدان و مشهد در آب‌های ساحلی بابلسر و چالوس غرق شدند و جان باختند.

کریمیان با بیان اینکه در این مدت ۸۰ درصد نجات یافتگان مربوط به شهرساحلی بابلسر بوده است، افزود: برای همین منظور تعداد ناجیان غریق بیشتر در این منطقه مستقر و این تعداد هم اکنون به ۱۳۰ ناجی غریق رسیده است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مابقی نجات یافتگان مربوط به محمودآباد و دیگر شهر‌های ساحلی استان است، گفت: طرح دریا در ۳۷۵ نقطه از ساحل استان اجرا شده است.

وی افزود: در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

کریمیان گفت: ناجیان غریق با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس کار خدمات رسانی به مسافران و شهروندان را در ساحل انجام می‌دهند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز