خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

حداقل سه دستگاه نظارتی باید در حوزه مافیای دارو پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۲۲

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با ارزی که برای دارو تخصیص داده شده فقط باید دارو وارد شود نه اینکه عده‌ای فرصت‌طلب به اسم دارو، کالای دیگری وارد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی درباره طرح مسائل مرتبط با مافیای دارو و نگرانی مردم در این خصوص، گفت: مسئله مافیای دارو باید به صورت دقیق و قطعی مورد بررسی قرار بگیرد زیرا این مسئله با بهداشت و سلامت مردم سر و کار دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان نسبت به آن مماشات کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل سه دستگاه نظارتی باید در حوزه مافیای دارو پاسخگو باشند؛ وزارت بهداشت که دارو را پیشنهاد می‌کند، وزارت صنعت که آن را سفارش می‌دهد و بانک مرکزی که ارز مورد نیاز را تامین می‌کند زیرا با ارزی که برای دارو تخصیص داده شده فقط باید دارو وارد شود نه اینکه عده‌ای فرصت‌طلب بخواهند به اسم دارو کالای دیگری وارد کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بانک مرکزی در هنگام تخصیص ارز باید توجه داشته باشد که در قبال دارو چه چیزی وارد کشور می‌شود، گفت: اینجاست که مسئولیت دستگاه‌های نظارتی بیشتر احساس می‌شود و باید از مرحله سفارش دارو تا هنگام ورود دارو به کشور، نظارت شود تا سوءاستفاده صورت نگیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مافیایی وجود دارد باید با آن برخورد شود، گفت: دستگاه قضایی وظیفه مهمی در برخورد با فرصت‌طلبان و مافیای دارو دارد و انتظار مردم و مجلس این است که برخورد قاطعی با مافیای دارو داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز