خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت داروپخش:

پروانه تولید داروی هورمون رشد در دی ماه صادر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۵

پروانه تولید انسولین، قطره چشمی و قطره خوراکی استامینوفن را در سال ۹۱ گرفته‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم که این شرکت علاوه بر تأمین داروی مورد نیاز در داخل کشور در سال‌جاری ۶ میلیون دلار صادرات دارو به سایر کشور‌ها داشته باشد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت داروپخش گفت: پروانه تولید داروی هورمون رشد در دی ماه سال‌جاری برای شرکت داروپخش صادر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر ناصر نقدی در نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئولان شرکت داروپخش با بیان این مطلب اظهار داشت: ۷ سال کار تحقیقاتی برای تولید داروی هورمون رشد انسانی در شرکت داروپخش انجام شده و هم اکنون در دنیا جزو ۴ کشوری هستیم که تمام مراحل تولید این دارو را به طور کامل انجام می‌دهیم.

وی اظهار داشت: پروانه تولید انسولین، قطره چشمی و قطره خوراکی استامینوفن را در سال ۹۱ گرفته‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم که این شرکت علاوه بر تأمین داروی مورد نیاز در داخل کشور در سال‌جاری ۶ میلیون دلار صادرات دارو به سایر کشور‌ها داشته باشد.

همچنین در این دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری داروئی تأمین، گفت: ۹۵ درصد از داروی مصرف داخلی را در کشور تولید می‌کنیم و توانسته‌ایم ایران را در باشگاه تولیدکنندگان دارو در جهان مطرح کنیم.

فرهاد زرگری افزود: مجموعه دارویی تأمین، طلایه‌دار بخش‌های جدید و فن‌آوری نوین دارو در ایران است و این مجموعه به زودی داروهای ژنی را روانه بازار مصرف خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تولید دارو بر واردات آن ارجحیت دارد و باید از واردات داروهایی که در کشور تولید می‌شود جلوگیری کنیم و این واردات برای صنعت دارویی سم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز