خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر قزوین بیان کرد:

انتخاب سرپرست شهرداری قزوین مهندسی‌شده بود/ رد گزینه لیست امید دلیل منطقی نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۹۲

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: رئیس شورای شهر قزوین بدون ادله محکم و قانع‌کننده، گزینه نامزدی پست سرپرستی شهرداری قزوین را از لیست امید خارج کرد.

سیده منیره قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با توجه به تعیین سرپرست شهرداری قزوین در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: قرار بود فردی از سوی فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید شورای شهر قزوین به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شود که امروز در جلسه پارلمان محلی، رئیس شورای شهر بدون دلیل قانع‌کننده، منطقی و ادله قانونی این فرد از رأی‌گیری و لیست کاندیداهای سرپرست شهرداری قزوین خارج و دور شد.

وی افزود: داودی رئیس شورای شهر قزوین به جای استعلام از مجلس در خصوص فرد مورد نظر فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید، از سه تن از کارکنان شهرداری برای توجیه اعضای شورای شهر استفاده کرده که با این حرکت، شان شورا را بسیار پایین آمد.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر قزوین ادامه داد: آنچه به نظر می‌رسد این است که انتخاب درافشانی سرپرست شهرداری قزوین مهندسی شده بوده و اینکه نظر خود رئیس شورای شهر قزوین بوده یا از جایی و جریانی و توسط افراد دیگری مهندسی شده، تفاوتی نمی‌کند؛ اصل این است که مهندسی شده سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شده است.

قوامی اضافه کرد: محمد درافشانی در زمینه فرهنگی و ورزشی خوب عمل کرده و مدیر موفقی است؛ اما نمی‌تواند شهرداری قزوین را با توجه به حجم معاملات و گردش مالی میلیاردی شهرداری و همچنین پرداخت ماهانه 15 تا 16 میلیارد تومان حقوق کارکنان را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه محمد درافشانی نباید این مسئولیت را قبول کند، خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت درافشانی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین به شهر خسارت می‌زند چون تخصص لازم را در زمینه مدیریت شهری ندارد.

این مسئول تصریح کرد: رئیس شورای شهر قزوین گزینه فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید را بدون ادله محکم از رأی‌گیری خارج کرد که نمی‌توانست این کار انجام می‌داد و نباید این کار را انجام می‌داد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر قزوین یادآور شد: افراد شایسته‌تری در شهرداری قزوین وجود داشتند که می‌توانستند سرپرستی این شهرداری را بر عهده بگیرند.

به گزارش ایلنا، قوامی سخنگوی شورای شهر قزوین در دومین نشست فوق العاده پارلمان محلی قزوین که ساعت 11:30 امروز یکشنبه برگزار شد، ساعت 14:30 صحن شورا را به نشانه اعتراض ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز