خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

اعضای باند سارقان خودرو به 107 فقره سرقت اعتراف کردند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۸۶

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودور و لوازم داخل خودرو که اقدام به 107 فقره سرقت در استان های تهران و البرز کرده بودند خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار عباسعلی محمدیان، گفت: در پی ارجاع پرونده سرقت یک دستگاه خودرو مزدا 3 از کلانتری 38 بنفشه به پایگاه یکم پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال باخته مشخص شد که وی خودرو را در ساعت 21 همان شب حادثه در حوالی پل انبار نفت فردیس پارک کرده و در ساعت 4 صبح متوجه می شود که به سرقت رفته است .

این مقام ارشد انتظامی گفت: بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز و شماره پلاک خودرو سرقتی به تمامی واحدهای گشت در سطح استان های البرز و تهران اعلام شد؛ پس از چند روز خودرو سرقتی با یک سرنشین در حال تردد، توسط ماموران کلانتری 25 محمدشهر کرج شناسایی و با اعلام ماموران، خودرو متوقف و سرنشین آن دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های ماموران به سرقت خودرو با همدستی یک نفر دیگر که از سارقان حرفه ای شهرستان ملارد و به علت ارتکاب سرقت های متعدد تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان های ملارد، شهریار و فردیس بود اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به این که سرکرده باند خودش را با نام مستعار معرفی کرده و متهم دستگیر شده نیز هیچ اطلاعی از هویت اصلی و مخفیگاه وی نداشت، تحقیقات وارد مرحله پیچیده تری شد؛ کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه نامبرده را در شهرستان ملارد شناسایی و با نیابت قضائی به آن جا اعزام شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه شامل جعبه ابزار، سیستم صوتی خودرو وکامپیوتر خودرو را کشف کردند .

به گفته وی در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد، متهم تحت تعقیب، به همراه دو نفر از همدستانش در شهرستان شهریار به همراه یک خودروی مزدا 3 سرقتی دیگر در هنگام سرقت دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می برند.

وی گفت: با دریافت نیابت قضائی هر 3 متهم از زندان تحویل گرفته شدند و در بازجویی های تکمیلی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر سرقت 7 فقره خودرو  مزدا 3 و 100 فقره لوازم داخل خودرو در استان های تهران و البرز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که تمامی صحنه‌های سرقت شناسایی شدند اظهار کرد:  سر کرده باند که از سارقان حرفه‌ای مغازه است به بیشتر سرقت های مغازه در تهران بزرگ و شهرستان فردیس اعتراف کرد که تحقیقات در خصوص شناسایی محل های سرقت و مال باختگان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز