خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۴۹

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 31 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار ، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

سردار محمدیان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودرو ها شد ، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به 31 فقره سرقت خودروهای سمند، انواع پژو و پراید با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: بررسی های بعدی حاکی از آن بود که خودروهای سرقتی در برهه زمانی مشخصی مورد سرقت قرار گرفته و سارقان با خرید خودروهای اسقاطی و تصادفی و استفاده از اسناد و مدارک آن ها و تغییر و مخدوش کردن اصالت و ارکان خودروهای مذکور با اسناد و مدارک جدید برای خودرو، آن را در استان های مختلف کشور با قیمت عرف بازار به فروش رسانده و یا واگذار می کردند.

سردار محمدیان گفت: با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی، 2 نفر از اعضای مرتبط با باند سرقت شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آن ها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون 10 دستگاه از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و اعتراف به سرقت خودرو و سند نمره کار، اذعان کردند که خودرو های سرقتی را، تغییر اصالت داده و سپس آن ها را به فروش می رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز