خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

لزوم برنامه عملیاتی در کنترل جرائم/ورزش، مناسب‌ترین راه پیشگیری از جرم در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۶۲

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: برای پیشگیری از جرایم برنامه‌های متعددی اجرا شده و یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق ورزش در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان است.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهارکرد: پیشگیری از جرم نباید درحد حرف و برنامه‌هایی که در جلسات اداری ارائه می‌شود، باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این‌باره انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرم به طرح‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد که در تئوری خلاصه نشده و در محیط واقعی جامعه عملیاتی شوند و برای جامعه ملموس باشد.

سردار محمدیان افزود: بی‌شک روش‌های زیادی برای پیشگیری از جرایم در جامعه وجود دارد ولی یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق عموم جامعه به‌ویژه نسل جوان به انجام ورزش به‌ویژه ورزش‌های جمعی است.

این مقام مسئول ادامه داد: ورزش باعث تخلیه انرژی‌های منفی افراد شده و روح، ذهن و جسم آنها را سالم نگه می‌دارد و بی‌شک کسانی که روح و جسم سالمی دارند کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز گسترش اعتیاد در جوانان به یکی از دغدغه‌های مسئولان و والدین تبدیل شده و اگر می‌خواهیم از گسترش اعتیاد درجامعه بکاهیم باید مقوله ورزش را در بین عموم جامعه همگانی کنیم.

سردار محمدیان با اشاره به حمایت نیروی انتظامی از ورزش گفت: پلیس نیز علاوه بر اینکه برنامه‌های ویژه ورزشی و آمادگی جسمانی را بین کارکنان خود در دستور کار دارد با توجه به مناسبت‌های مختلف نیز با اجرای برنامه‌های ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی‌های خانوادگی و مجموعا در ترویج پویایی و نشاط بیشتر در جامعه گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز