خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

۸۶ سارق و ۱۶۸ قاچاقچی در طرح ضربتی ۲۴ ساعته دستگیر شدند/ کشف بیش از ۱۵۰ کیلو مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۱۹

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به انهدام ۱۰ باند و دستگیری ۸۶ سارق و ۱۶۸ قاچاقچی کالا و مواد مخدر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس با اشاره به دستگیری مجرمان در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی استان البرز در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی شهرستان کرج طی ۲۴ ساعت گذشته در بحث مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر، ۱۶۸ نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: از سه نفر قاچاقچی دستگیر شده، ۱۵۱ کیلوگرم مواد مخدر و از توزیع‌‌‌کنندگان خرد، بیش از شش کیلوگرم مواد مخدر، کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز به کشف قاچاق کالا اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مستندات موجود قاچاق سوخت، یک مخزن شش هزار لیتری سوخت خارج از شبکه، توقیف شد.

محمدیان اضافه کرد: حدود یک هزار طاقه پارچه قاچاق به ارزش چهار میلیارد تومان و بیش از ۷۰۰ دستگاه کولر گازی دپو شده به ارزش شش میلیارد تومان، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۸۶ سارق در قالب ۱۰ باند که در سه استان کشور، فعالیت داشتند نیز جزو دستگیرشدگان اخیر هستند. 

فرمانده انتظامی البرز به سارقان جعل اسناد خودرو اشاره و تصریح کرد: اعضای باند سارقان وسایل نقلیه با تغییر در پلاک و دستکاری سند خودرو، مبادرت به خرید و فروش در سه استان دیگر کردند که با اعتراف این افراد، خودروهای سرقتی در حال جمع‌آوری و ارسال به استان البرز است تا به مالباختگان تحویل داده شود.

محمدیان یادآور شد: سارقان تاکنون به ۳۰ فقره سرقت و جعل سند و تغییر نمره خودرو اعتراف کرده‌‌‌اند.

وی با اشاره به ادامه طرح دستگیری مجرمان در روزهای آتی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی هر روزه در عملیات‌های خود در حفظ آرامش و امنیت تلاش می‌‌کنند اما اجرای عملیات پلیسی در قالب طرح اخیر، ماهانه تکرار خواهد شد.

شایان ذکر است در بین کالاهای یافت شده، خودرو سرقت شده، تجهیزات ماشین، لوازم منزل، مشروبات الکلی دست‌‌‌ساز، انواع مواد مخدر، سوخت قاچاق، کارت‌های بانکی و بیش از ده‌ها قلم کالا وجود داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز