خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

سردار محمدیان شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۱۶

فرمانده انتظامی استان در پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان، مدیران و مربیان مدارس استان البرز تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان طی پیامی، دانش آموزان را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: شروع سال تحصیلی جدید و شکوفایی غنچه‌های بوستان معرفت را به همه مدیران، مربیان و دانش‌آموزان تبریک گفته و شما دانش اندوزان و گلهای خوش بوی گلستان ایران اسلامی را به پرورش استعدادهای خویش و رعایت نظم و مقررات و عطرآگینی در عالم شور و معرفت دعوت می کنم.

سردار محمدیان افزود : آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی برای مروری کوتاه اما جامع بر اموری است که در ارتباط با مسائل مشترک بین حوزه های آموزش و پرورش و پلیس است، درهم تنیدگی و آمیختگی میان این دو حوزه چنان است که بسیاری از ابعاد آن تاکنون مورد غفلت قرار گرفته اند و علیرغم توان بالقوه و بالای تعامل، هنوز از تمام ظرفیت های موجود در حد انتظار استفاده نشده است.

وی در ادامه گفت : نیروی انتظامی در رویکرد جامعه محوری خویش فرصت های قابل توجهی را برای چنین تعاملاتی فراهم آورده و ظرفیت های بالایی را در این جهت سازمان داده است به گونه ای که شاخص ترین نهاد این رویکرد را مشارکت مردمی و آموزش همگانی و حرکت به سوی ایجاد و توسعه یک سیستم دفاعی - اجتماعی باید دانست و نهادهای آموزشی کشور، بستر و زیرساخت تحقق چنین آرمان بلندی می باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود : امسال سبزپوشان نیروی انتظامی استان البرز مفتخرند در کنار مدیران، معلمان، مربیان و همه دانش اندوزان در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی و حفظ ارزش های والای اسلامیمان جان فشانی کنند.

سردار محمدیان تصریح کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته به منظور تامین آسایش فردی و عمومی ، ایجاد محیط امن و اطمینان بخش در جامعه و تامین امنیت لازم در مسیر تردد دانش آموزان و دانشجویان طرح ویژه بازگشایی مدارس با قوت و قدرت بیشتری به اجرا در آمده است .

این مقام انتظامی با بیان این که در این طرح با افراد مزاحم و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می شود به خانواده ها توصیه کرد: نسبت به رفت و آمد فرزندانشان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد : با توجه به افزایش حجم بار ترافیکی و عبور و مرور در روز های اول سال تحصیلی از والدین انتظار می رود به منظور تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان از پارک وسایل نقلیه خود در مقابل مدارس و مراکز آموزشی خوداری کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام شیفتگان علم، معرفت و دانش تهنیت و شادباش گفت وتوفیقات روزافزون همه دانش پژوهان را از درگاه ایزدمنان خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز