خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد؛

توقیف چیلرهای گازی قاچاق به ارزش 10 میلیارد در البرز

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۴۳

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف و توقیف 11 دستگاه کانتینر حمل چیلر های گازی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت–صفادشت، اعزام و موفق به توقف 11 دستگاه کانتینر در محدوده ماهدشت شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تریلرهای مذکور برای بررسی به محوطه ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که 45 دستگاه چیلر گازی و یک محموله تجهیزات فن کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و 11 دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های عملیاتی سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت‌ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه درشت های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز