خبرگزاری کار ایران

سرپرست ارشاد آبیک خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره 7 هنر در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۷۰

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری دومین جشنواره هفت هنر در این شهرستان خبر داد.

سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: دومین جشنواره هفت هنر با همکاری کانون‌ها و انجمن‌های هنری قرآن و نهج‌البلاغه، خوشنویسان، هنرهای تجسمی، سینمای جوان، نمایش، موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و همچنین شورای رسانه شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که عصر روز چهارشنبه دوم مرداد ساعت 18 در فرهنگسرای باران شهرستان آبیک برگزار می‌شود، از استاندار قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان اداره کل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان شهرستان وهنرمندان دعوت به عمل آمده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: پیش از برگزاری جشنواره، در فرهنسگرای باران خوشنویسان به صورت بداهه از کتابت می‌کنند و ورک‌شاپ طراحی و نقاشی زنده هم از سوی کانون هنرهای تجسمی اجرا می‌شود.

موسوی اضافه کرد: همچنین نمایشگاه عکس آزاد هم برپا می‌شود و نمایشگاهی از حسین تک‌زارع مجسمه‌ساز زبده کشوری که اهل شهرستان آبیک هم است، برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی سنتی توسط رحمان تکدهقان خواننده شرکت‌کننده در برنامه عصر جدید شبکه سه سیما از هنرمندان شهرستان آبیک، اجرای نمایش طنز، پخش کلیپ جشنواره هفت هنر و عملکرد فعالیت‌های انجمن‌ها و کانون‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برنامه‌هایی است که در جشنواره به اجرا در می‌آید.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: در این جشنواره از مسئولان انجمن‌های هنری ارشاد، هنرمندان برتر و اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک افزود: هدف از برگزاری جشنواره هفت هنر، شناساندن و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هنرمندان شهرستان آبیک در زمینه‌های مختلف هنری با توجه به کسب رتبه‌های کشوری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز