خبرگزاری کار ایران

آغاز پخش سری جدید «شب‌های هنر» از هفته آینده/سالار عقیلی مهمان شب موسیقی

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۶۱

اولین قسمت از سری جدید مجله شبانگاهی «شب‌های هنر» از ۲۹ تیرماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش ایلنا، تئاتر، موسیقی، شعر، روایت، معماری و سینما شش برگ از مجله تصویری و شبانه «شب‌های هنر» شبکه چهار را تشکیل می‌دهند که از ۲۹ تیرماه پخش سری جدید آن آغاز می‌شود.

تهیه‌کنندگی سری جدید «شب تئاتر» را امین اشرفی بر عهده دارد و قسمت اول این برنامه به موضوع تئاتر کودک و نوجوان اختصاص یافته و منچهراکبرلو (مجری برنامه) با امیرمشهدی عباس مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرزانه فیاض مدرس تئاتر کودک در ایران و فرانسه درخصوص این حوزه از تئاتر گفتگو می‌کند.

اشرفی در خصوص تفاوت سری جدید «شب تئاتر» با قسمت‌های گذشته گفت: در سری جدید در قالب یک بخش تولیدی به تئاتر استان‌ها و مشکلات‌شان می‌پردازیم و از مخاطبان می‌خواهیم تا با ارسال فیلم ما را در جریان مشکلات تئاتر در استان‌های خود بگذارند که این موضوع از طریق تماس با مسئولین پیگیری می‌شود.

وی افزود: در سری قبل میز خبر، به صورت تولیدی پخش می‌شد که به همین دلیل نمی‌شد تمام رخدادهای طول هفته تئاتر را پوشش داد. بر همین اساس در سری جدید این بخش را به صورت زنده با حضور سه خبرنگار روی آنتن می‌بریم.

در دومین شب از مجموعه «شب‌های هنر» که با اجرای رضا مهدوی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری آماده شده، میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی هستیم. در این برنامه که دوشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود.

«شب موسیقی» در سری جدید قصد دارد چند برنامه اول را میزبان مهمانانی باشد که بنابر درخواست و سلیقه مخاطبان و اهالی موسیقی در سری قبل درخواست شده‌اند.

همچنین دوشنبه‌ها، شب شعر با اجرای محمود اکرامی‌فر و تهیه‌کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه‌ها، شب روایت با اجرای مسعود دیانی و تهیه‌کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه‌ها، شب معماری با اجرای علی فروزان‌فر و تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی، پنج‌شنبه‌ها شب سینما به تهیه‌کنندگی حمیدرضا توسلی به ترتیب سایر شب‌های مجله شامگاهی «شب‌های هنر» را تشکیل می‌دهند.

«شب‌های هنر» برنامه شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز