خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

سه محله تربت حیدریه از معتادان پرخطر و اراذل و اوباش پاکسازی شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۰۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از پاکسازی 3 محله و دستگیری 67 نفر در اجرای طرح پاکسازی خبر داد.

سرهنگ علی اکبر کیانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درتربت حیدریه گفت: در راستای ارتقای امنیت محله‌محور طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و اراذل و اوباش توسط اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، یگان امداد و کلانتری 11و 12و 13 این فرماندهی هفته گذشته به اجرا درآمد. 

وی افزود: اکیپ اعزامی در اجرای این ماموریت ضربتی توانستند 62 نفر معتادین پر خطر ، مزاحمین و اراذل و اوباش،خرده فروشان و 5 نفر سارق را طی چند عملیات در کوی بازرگان و کوی چمران و همچنین محله عدالت و مهر دستگیر کنند.

وی همچنین از کشف بیش از نه کیلو مواد افیونی در دو عملیات پلیس تربت حیدریه خبرداد و گفت: روز گذشته مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو آر. دی که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حال حرکت بود، مشکوک شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه افزود: ماموران ایستگاه پس از بازرسی دقیق مقدار ۵۶۰۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه را که جاساز شده بود کشف کردند.

وی عنوان داشت: در همین راستا ماموران ایستگاه کامه در عملیات جداگانه ای به سوارب پراید که از مسیر استان های جنوبی به مشهد مقدس طی طریق می کرد مشکوک شده موفق به کشف 3کیلو 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود راکشف کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در پایان با اشاره به معرفی متهمین به دادسرا از شهروندان خواست در زمینه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی با ارائه اطلاعات یاریگر خادمین خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز