خبرگزاری کار ایران

خدادادی به ایلنا خبرداد:

ایجاد 5 اردوگاه در مسجدسلیمان برای اسکان زلزله‌زدگان/ شمار مصدومان به 125 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۱۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 5 اردوگاه در شهرستان مسجد سلیمان برای اسکان زلزله‌زدگان این شهرستان پیش‌بینی شده است.

علی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین  وضعیت زلزله زدگان شهرستان مسجد سلیمان گفت: شب گذشته اقلام و بسته های غذایی در اختیار حدود 350 خانوار منطقه گلگیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان مسجد سلیمان نیز 5 اردوگاه و" سالن ورزشی" با سیستم سرمایشی برای اسکان اضطراری افرادی که در زلزله روز گذشته منازل‌شان آسیب دیده است مهیا کردیم که زلزله زدگان در این مراکز اسکان یافتند.

خدادادی افزود: در حال حاضر 9 تیم امدادی در منطقه حضور دارند و 20 تیم امدادی از نیروهای واکنش سریع به صورت آماده باش جهت زلزله های احتمالی در منطقه استقرار دارند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه روند زلزله شهرستان مسجد سلیمان رو به کاهش است و تاکنون 20 پس لرزه را شاهد بودیم که آخرین آنها 2.7 ریشتر بود که این روند جای هیچ گونه نگرانی ندارد ولی با این وجود نیروهای امدادی آمادگی کامل برای هرگونه اتفاق احتمالی و رویاروی با پس لرزه‌ها را دارند.

مدیرعامل سازمان جمیت هلال احمر خوزستان گفت: آخرین آمار مصدومان زلزله روز گذشته در استان خوزستان براثر زلزله 125 نفر اعلام شد که از این تعداد 10 نفر در شهرستان ایزه و 115 نفر در مسجد سلیمان بوده‌اند که از این تعداد 3 نفر جهت مداوای بیشتر بستری شده و مابقی سرپایی درمان و ترخیص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز