خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۰ درصدی تسهیلات به واحدهای تولیدی دریزد / واحدهای تعطیل احیا می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۰۳

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به افزایش پرداخت تسهیلات گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت این بانک به واحد‌های تولیدی ۳۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مهری در سفر به یزد و بازدید از واحدهای صنعتی استان اظهار داشت: این بانک امسال 160 هزار میلیارد ریال به 2 هزار و 900 واحد تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می کند .

وی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید ادامه داد: این رقم پارسال  120 هزار میلیارد ریال برای 2 هزار و 700 واحد تولیدی بوده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به افزایش سه تا پنج برابری افزایش قیمت مواد اولیه اضافه کرد: این بانک تلاش می کند به موقع تسهیلات مورد نظر را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد و از سویی شرایط اجرای طرح های توسعه را هم برای واحدهای تولیدی فراهم کند.

وی با بیان اینکه هدف از این سفر به یزد احیای واحدهای راکد و تعطیل و کمک به واحدهای تولیدی است عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی این بانک در سه ماهه اول سال 98 مبلغ 23 هزار و 561 میلیون ریال بوده که از این میزان سه هزار و 638 میلیون ریال به صورت سرمایه ثابت و 19 هزار و 923 میلیون ریال آن سرمایه در گردش بوده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه بخش عمده ای از واحدهای تولیدی در استان یزد به سرمایه در گردش نیاز دارند اظهار داشت: پرداخت سرمایه در گردش ما در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از32 درصد رشد برخوردار بوده است و نگاه به پروژه ها و طرح هایی است که راکد مانده و برای بازسازی و نوسازی و احیای واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام خواهیم کرد تا اشتغالزایی نیز ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، وی در این سفر دو روزه ضمن دیدار با مسؤلان و مدیران مرتبط با صنعت این استان از واحدهای تولیدی که از سوی این بانک تأمین مالی شده اند، بازدید خواهد کرد.

دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان در راستای پیگیری و تحقق شعار رونق تولید و تعامل سازنده با مشتریان و حل و فصل چالش های پیش روی آنان در شرایط کنونی کشور و ارائه راهکارهای لازم از دیگر اهداف مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان یزد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز