خبرگزاری کار ایران

حضور مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی یزد در نمایشگاه صنعت و معدن

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۵۹

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی یزد از حضور حضور مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی استان (ISPX) استان در سومین نمایشگاه صنعت و معدن یزد در قالب پاویون اختصاصی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، "ذبیح ا... زارع" با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از هفتم تا دهم آذرماه سالجاری با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

زارع با اشاره به تدارک برنامه های جانبی در این پاویون گفت: برگزاری کارگاه های اموزشی کوتاه مدت، ارائه مشاوره های تخصصی به اعضاء و نیز برگزاری جلسات B2B مرتبط با کارفرمایان منطقه ای از جمله برنامه هایی است که برای حمایت از اعضای مرکز در این پاویون برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد، گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه تولید ماشین‌آلات خطوط تولید، مواد اولیه کارگاه‌های صنعتی، فولاد، متالوژی، ریخته‌گری، معادن و صنایع معدنی، ابزار آلات، لیفتراک و بالابر، خدمات فنی مهندسی، مشاوره‌ای، بازاریابی و اتوماسیون فعالیت دارند.

زارع افزود: رویکرد غالب مرکز ISPX استان در این پاویون، تجهیزات مجتمع های فلزی، معدنی، برق و نیروگاهی می باشد.

وی ادامه داد: مدیران توسعه مراکز مبادلات پیمانکاری فرعی در سایر نقاط کشور نیز می توانند با حضور در این نمایشگاه و مشارکت در برنامه های پیش بینی شده، از برنامه های موجود بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز