خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

اعطای ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۷۸

در ۱۰ ماه نخست سالجاری ۵۵ واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، جمعاً به مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال، جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: از اعطای ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای حمایت از بخش تولید و ارتقای سطح همکاری بین بانکها و واحدهای صنعتی، اقدامات مؤثری در این بخش صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: بمنظور تأمین منابع مالی مورد نیاز طرحهای تملک دارایی، کمکهای فنی و اعتباری، کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع و طرحهای نیمه تمام واحدهای صنعتی کوچک و در اجرای اهداف برنامه پنجم توسعه اقتصادی و بر اساس قرارداد منعقد شده و تفاهم با بانکهای توسعه تعاون، صنعت و معدن، صادرات و مهر اقتصاد، تسهیلات مورد نیاز بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی، تأمین شده است.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: در ۱۰ ماه نخست سالجاری ۵۵ واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، جمعاً به مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال، جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: امید است با اعطای این تسهیلات بتوانیم مشکلات صنایع بویژه صنایع کوچک و متوسط را برطرف نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز