خبرگزاری کار ایران

طی دو روز گذشته ثبت شد؛

تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۳۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : از ۱۳ خرداد امسال تا امروز، ۵ میلیون و ۳۸ هزار ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نجفی با اعلام این خبر گفت: این میزان تردد تا ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد گزارش شده و بیشترین ساعت تردد ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به تردد درون استانی ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۴۴ دستگاه خودرو افزود: آمار ورودی خودرو‌ها در این مدت به استان ۴۱۲ هزار و ۷۰۶ و خروجی ۲۲۲ هزار و ۲۳۲ دستگاه گزارش شده است.

عباسعلی نجفی پرترددترین جاده‌های مازندران از ۱۳ خرداد تا امروز را ساری_قائمشهر، بابل_آمل، بابلسر_بابل، قائم شهر_بابل و بالعکس و نیز جاده سوادکوه نام برد و گفت: این استان رتبه چهارم تردد کشور (۶.۵ درصد) را داراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ماموران راهداری شبانه روز در جاده‌های استان آماده خدمت رسانی به مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها هستند، افزود: در این مدت برای راحتی حال مسافران و رانندگان اقداماتی مانند خط کشی، نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، لکه گیری آسفالت سطح جاده‌ها و نیز تسطیح شانه راه‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز