خبرگزاری کار ایران

از ابتدای مهر ماه سال جاری؛

فعالیت خودرو های امدادی بدون مجوز در جاده‌های استان اصفهان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۹۷

کلیه امدادگرانی که بدون مجوز در جاده‌های برون شهری فعالیت دارند موظفند برای گرفتن مجوز و هماهنگی با ضوابط جدید به اداره کل حمل و نقل استان اصفهان مراجعه کنند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه درآئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در تاریخ ۹۱/۸ / ۱۵ توسط هیئت وزیران در خصوص تعیین ضوابط تاسیس و فعالیت خودرو‌های امداد خودرو در جاده‌های برون شهری به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است، گفت: دستور العمل این آیین نامه سال ۹۲ تهیه و اخرین ضوابط در تاریخ ۱/۵ / ۹۳به کلیه ادارت کل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بنی نجاریان اظهار داشت: بر اساس آئین نامه جدید از اول مهر ماه سال جاری شرکت‌های جدید امداد خودرویی از اول مهر ماه ۹۳ و شرکت‌هایی که دارای مجوزمی باشند موظفند از اول اسفند ماه سال نسبت به هماهنگی با ضوابط جدید اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه امدادگرانی که بدون مجوز در جاده‌های برون شهری فعالیت دارند برای گرفتن مجوز و هماهنگی با ضوابط جدید به اداره کل حمل و نقل استان اصفهان مراجعه کنند در غیر این صورت بر اساس قوانین با شرکت‌های حقیقی و حقوقی فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز