خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار قزوین با شریعتمداری تاکید شد:

پیگیری مشکلات برخی واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۸۲

در دیدار استاندار قزوین با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر پیگیری مشکلات برخی واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی، افزایش حجم تسهیلات اشتغالزایی، حمایت از مشاغل خانگی و روستایی و... رایزنی و گفت و گو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین بر واگذاری ۳۰۰ هکتار از اراضی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و همچنین فعال سازی ظرفیت واحدهای صنعتی لوازم خانگی پارس و آپادانا سرام تاکید کرد.

تسریع در پرداخت‌تسهیلات اشتغال روستایی به استان قزوین با توجه به حجم بالای پرونده ها و درخواست ها از دیگر مواردی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.

حمایت از طرح های مرتبط به نیروگاه های خورشیدی خانگی با هدف رونق اشتغال روستایی از موضوعاتی بود که در این جلسه توسط زاهدی استاندار قزوین مطرح و بر آن تاکید شد.

استاندار در این دیدار بر بازنگری در مشوق های بیمه ای کارفرمایان به منظور امکان اجرای این دستورالعمل در واحدهای تولیدی تاکید کرد.

منوچهر حبیبی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری در این دیدار ،استاندار را همراهی می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز