خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

اعلام آمادگی خدمات‌دهی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به صنعتگران فعال استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۵۰

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان آماده هرگونه خدمات دهی قانونی به صنعتگران فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده و از هیچ کمکی در این بخش دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، احمد علی شهیدی  در نشست صمیمانه با صنعتگران شهرک و ناحیه صنعتی اتاق ورونال کیاشر لنگرود گفت: برگزاری جلسات با حضور مدیران  واحدهای صنعتی به صورت رودرو، باعث ریشه‌یابی مسائل و مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای اجرایی می شود که تداوم این جلسات مفید است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده هرگونه خدمات‌دهی قانونی به صنعتگران فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده و از هیچ کمکی در این بخش دریغ نخواهد کرد.

وی بر لزوم همدلی و همراهی تمامی مسئولان استانی تاکید کرد و افزود: تسهیل شرایط سرمایه گذاری از طریق حمایت‌های همه جانبه در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری وظیفه اصلی کلیه مدیران استان بخصوص مدیران مرتبط با صنعت است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بر ضرورت پیگیری مدیران عضو کارگروه اقتصادی جهت رفع مشکلات عمومی نظیر دارایی،تامین اجتماعی تاکید کرد.

 وی ادامه داد: تولید کنندگانی که می‌دانند سود تولید بسیار پایین تر از برخی کارهاست ولی همچنان بخاطر اشتغال و کشور به تولید ادامه می دهند قابل احترام و حمایت هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز