خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

ملت ایران دچار بی انضباطی در مصرف نعمات خداوند شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۲۱۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: در داخل کشور برخی افراد وابسته به غرب از تهدیدهای آمریکا می ترسند و به نفع دشمن سخن می گویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: بر خلاف تصورات بسیاری از افراد و گروه‌ها امروز هیچ علامتی از جنگ آمریکا با ایران وجود ندارد چون این کشور از چنین کاری ناتوان است.

وی اضافه کرد: آن زمان که آمریکا ابرقدرت جهان بود و ایران توان و امکاناتی نداشت، جرات جنگیدن با ایران را نداشت چه برسد به امروز که با حجم زیادی از مشکلات داخلی از یک سو و افزایش قدرت جمهوری اسلامی از سوی دیگر مواجه است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: ترامپ با همه جنون و دیوانگی خوب می داند که جنگ با ایران راه به جایی نمی برد اما در داخل کشور برخی افراد وابسته به غرب از تهدیدهای آمریکا می ترسند و به نفع دشمن سخن می گویند.

خطیب نماز جمعه شهر قزوین اظهار داشت: ملت ایران در مقابل تمامی این هجمه ها و تهدیدها با اتکا بر ولایت فقیه مقاومت و ایستادگی کرده و در مقابل تهدید دشمن تسلیم نمی شود.

 

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به روز ملی بهره وری مصرف افزود: ما ملت ایران گاهی دچار بی انضباطی زیادی در مصرف نعمات خداوند چه در آب و انرژی و چه دیگر منابع می شوند در حالی که باید بدانند قرآن کریم مسرفان را در ردیف برادران شیاطین معرفی می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز