خبرگزاری کار ایران

علیزاده به ایلنا خبر داد:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در انزلی/ زنان کارگر گیلان تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۵۶

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی سنگاچین بندر انزلی برگزار می شود گفت:به مناسبت روز کارگر از زنان کارگر و بسیجی کارگر استان تجلیل می شود.

عباس علیزاده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با تبریک فرارسیدن روز کارگر به کارگران زحمتکش کشور و استان گیلان گفت: برای برگزاری برنامه‌های هفته کار و کارگر و متنوع بودن آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: برنامه تجلیل از زنان کارگر و بسیجی کارگر در محل خانه کارگر پیش بینی شده و بازدیدی از واحد های تولیدی همراه با  نشست  سه جانبه کارگر،کارفرما و دولت را نیز دریکی از واحد های تولیدی استان داریم.همچنین میزبان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی سنگاچین بندر انزلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از الویت هایی که مشخص شده  پرداخت تسهیلات ارزان قیمت گردشگری و بوم گردی است ،ادامه داد: در طی یکسال گذشته به بیش از۱۵۷ طرح بنیادی گردشگری با پیش بینی اشتغال ۴۶۳ نفر حدود ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص تعداد مشاغل خانگی در سال ۹۷ با اجرای ۲۳۳۹طرح مشاغل خانگی با پرداخت مبلغ حدود ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت نقشی در جهت تقویت مشاغل خانگی در استان گیلان داشته باشیم.

علیزاده گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در سال گذشته مبنای طرح، اشتغال روستایی و عشایری بود که این تسهیلات برای شهرهایی که زیر۱۰۰۰۰ نفر جمعیت داشتند نیز به اجرا در آمد و امکان پرداخت تسهیلات با نرخ ده درصدی برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی فراهم بود.

وی افزود: برای سایر طرح‌ها نیز این تسهیلات با نرخ های 6 و 4 درصدی به مناطق روستایی مرزی و عشایری مرزی و روستاهای غیر مرزی و عشایری به متقاضیان پرداخت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز