خبرگزاری کار ایران

به دلیل پرهزینه بودن صورت گرفت؛

لغو یک همایش آموزشی به دستور استاندار تهران/ بندپی: برگزاری مراسم پرهزینه در شرایط کنونی پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۵۶

استاندار تهران با صدور دستور لغو یک همایش آموزشی توسط اداره کل بازرسی استانداری، گفت: برگزاری همایش ها یا دوره های آموزشی پر هزینه در شرایط کنونی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در واکنش به تصمیم برگزاری دوره آموزشی اداره کل بازرسی استانداری تهران در مشهد افزود: به محض اطلاع از این برنامه، دستور لغو آن را صادر کردم.

به گزارش ایلنا، امروز انتشار تصویر نامه مدیرکل بازرسی استانداری تهران به شهرداری های استان خبرسازشده بود.

در این نامه بابت حضور هر نماینده شهرداری در این همایش سه میلیون تومان مطالبه شده بود.

استاندار تهران گفته است که در سالی که دشمنان انقلاب با اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران درصدد دلسرد کردن مردم از نظام هستند برگزاری همایش‌های پرهزینه و اسراف بیت‌المال موجب از دست رفتن سرمایه و اعتماد اجتماعی خواهد شد.

محسنی بندپی تاکید کرد: مجموعه بازرسی استانداری تهران به عنوان تشکیلات مستقل نظارتی برای برخورد با تخلفات اداری و پیشگیری از بروز مواردی هم‌چون هزینه‌کردهای غیرمتعارف نقش بسیار موثری در حوزه فعالیتی و حاکمیتی دارد.

استاندار تهران گفت: اداره کل میراث فرهنگی این استان چندی پیش پیشنهاد برگزاری مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی را در هتل پنج ستاره استقلال برای صرف شام به استاندار داد که در همان زمان دستور لغو این مراسم در این هتل را دادم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دلیلی برای برگزاری مراسم تجلیل از خادمان سفر نوروزی آن هم در مکان اشرافی و گران‌قیمت وجود ندارد‌.

محسنی بندپی ادامه داد: برای اینکه نقاط آسیب و قوت خود را در این ستادها بررسی کنیم اعلام کردم مراسمی را در مکانی معمولی و اداری بدون صرف شام برگزار کنند و نقطه نظرات به سمع و نظر مسئولان برسد.

وی گفت: متاسفانه این اقدام ها در استانداری تهران مرسوم شده بود که امیدوارم در دوره کنونی این‌گونه فعالیت‌های غیرمتعارف و هزینه‌کرد‌های نامعقول از بیت‌المال را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز