خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار قزوین بیان شد؛

نقدینگی برای واحد تولیدی مانند روغن برای موتور خودرو است /شرایط تحریم بهترین فرصت برای تولیدکننده

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۴۰

در بازدید استاندار قزوین از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین یک، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر  مسئولان از چهار واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل یکی از شرکت‌ها گفت: شرایط تحریم برای تولیدکننده بهترین فرصت است تا محصولات خود را با کیفیت لازم تولید و در بازار رقابت با دیگر محصولات داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سروش طراوت تولیدکننده مواد آرایشی و بهداشتی همکاری و تعامل ادارات را با واحدهای تولیدی مطلوب شده است، افزود: نقدینگی برای واحد تولیدی مانند روغن برای موتور خودرو است.

وی ادامه داد: سرمایه در گردش برای ادامه حیات واحد تولیدی و صنعتی نیاز است.

مدیرعامل شرکت طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین‌های تخصصی شهرک صنعتی کاسپین یک در این بازدید گفت: سالن این مجموعه 12 هزار مترمربع سماحت دارد و حدود 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی افزود: تولید مظلوم واقع شده و نیاز است توجه بیشتری به مقوله تولید شود چراکه از جان و دل برای تولید مایه گذاشته‌ایم.

تامین سرمایه در گردش، تسریع در اعطلای تسهیلات بانکی و مساعدت به بخش‌خصوصی برای تسهیل در امر تولید از درخواست‌های تولیدکنندگان بود که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین د راین بازدیدها بر تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه ویژه به بخش تولید باید در تحقق رونق تولید گام موثری برداریم.

وی افزود: مشکلات برخی واحدها به کارگروه رفع موانع تولید استان قزوین ارجاع داده می‌شود تا مشکلات واحدها با تصمیم‌گیری لازم دراین کارگروه حل و فصل شود.

منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این بازدیدها گفت: روند برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کند است و لازم است تولیدکنندگان به بانک‌هایی که به اعطای تسهیلات تسریع می‌بخشند، معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز