خبرگزاری کار ایران

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

بینی و بین الله وزیر اگر من را قانع کند مشکل شخصی با وی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۹۰

نماینده مردم اسد آباد گفت: دلیل حضور وزیر اقتصاد به مجلس عدم ارائه مطلوب تسهیلات بانکی به مردم است.

بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: سوال من از وزیر اقتصاد در خصوص تسهیلات بانکی به کشاورزان، صنعت گران و تجار است، که امروز به دلیل کوتاهی بانک ها، آنان با مشکلاتی مواجه شده‌اند. متاسفانه بانک‌ها در خصوص زمان قسط بندی به خوبی عمل نکرده و تسهیلات‌گیرندگان به دلیل همین اقدامات، با مشکلات زیادی در خصوص پرداخت اقساط مواجه شده‌اند، به طوری که بانک، کل سرمایه آنها را و نیز اموال ضامن آنان را مصادره کرده است. اگر بانک قانونی عمل می کند، باید با دانه درشت‌ها نیز همین برخورد را داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیشتر این موضوع را با وزیر اقتصاد مطرح کرده بودید، یا خیر؟ اظهار داشت: بنده با وزیر اقتصاد دوست هستم و بینی و بین الله با وی مشکل شخصی ندارم. بنده فقط منتقل کننده خواسته مردم هستم و قبل‌تر در جلسه‌ای که با حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون داشته‌ایم، از وی این مسئله را سوال کردم.

وی بیان داشت: با همه این تفاسیر بنده به دنبال پیگیری مطالبات مردم هستم و عناد شخصی با وزیر اقتصاد ندارم، چراکه در گذشته و زمان رای اعتماد به طیب‌نیا، برای جلب نظر نمایندگان با همکاران خود، جلساتی را ترتیب داده بودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز