خبرگزاری کار ایران

شایانفر خبر داد:

اسکان اضطراری ۱۱۴۷ سیل‌زده در خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۴۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با اطلاع رسانی به موقع رسانه ها و تلاش دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران، سیل اخیر در شهرستان های استان تنها یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌علی شایان فر با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان اظهار کرد: در نتیجه فعالیت سامانه بارشی اخیر، برخی از مناطق روستایی شهرستان های بردسکن، سرخس و کلات با مشکلاتی مواجه شدند اما از صبح امروز بارش‌ها متوقف شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی مستقر بر روی استان فعالیت اصلی خود را انجام داده است، افزود: عصر دوشنبه به دلیل احتمال وقوع سیل، روستای صیف آباد در شهرستان بردسکن به صورت کامل تخلیه و افراد در سالن های ورزشی شهر بردسکن اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در راستای مدیریت بحران در نتیجه فعالیت گسترده سامانه اخیر هم مردم و هم دستگاه های اجرایی اعم از نظامی و انتظامی پای کار بودند و خوشبختانه اطلاع رسانی به موقع و کار جمعی باعث شد شرایط با کمترین خسارت مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه سیل در خراسان رضوی هیچ گونه تلفات جانی نداشت و فقط یک نفر در سرخس مصدوم شده است، اظهار کرد: در مجموع طی دو روز اخیر 1147 نفر در سطح استان اسکان اضطراری پیدا کردند که بیشتر این افراد مربوط به شهرستان های سرخس و بردسکن بوده اند.

شایان فر ادامه داد: بر اثر وقوع سیل در برخی از مناطق استان، مشکلاتی در شبکه های آب و برق ایجاد شده بود که به صورت موقت رفع شد تا پس از اتمام شرایط بحرانی، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع کامل مشکلات اقدام شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز