خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد:

دلالان و سوداگران عامل گرانی گوشت در بازار / مشکلی در تامین گوشت قرمز و مرغ در شب عید نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۱۶

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه دلالان و سوداگران عامل افزایش قیمت در بازار هستند، گفت: مشکلی در تامین گوشت قرمز و مرغ شب عید نداریم.

احمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در بازار اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 1635 تن گوشت قرمز و 2600 گوشت مرغ یارانه‌ای در استان توزیع شده است.

وی افزود: مشکل در تامین گوشت مرغ بازار وجود ندارد و نسبت به پنجشنبه هفته گذشته نیز 200 تومان در هر کیلو گوشت مرغ کاهش قیمت داریم.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز گوشت مرغ هر کیلو 13 هزار و 500 تومان در بازار به مقداری کافی برای تهیه و مصرف وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته در بحث تامین گوشت و مرغ مورد نیاز مردم برای شب عید و ایام عید نیز مشکلی نداریم و از هفته آینده گوشت و مرغ منجمد رسیده در بازار توزیع خواهد شد.

دهقان با تاکید بر اینکه 50 تا 60 درصد بیشتر از حد معمول گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار توزیع شد، گفت: در سهمیه جدید که از هفته آینده در اختیار استان قرار خواهد گرفت به حد کافی برای تامین بازار گوشت وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص قیمت گوشت قرمز در بازار باید بگویم سوداگران و دلالان با طمع خود در پی افزایش قیمت گوشت هستند اما در بحث گوشت تنظیم بازار هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته و از هفته آینده به میزان مورد نیاز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز