خبرگزاری کار ایران

نجاری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۷ لغایت ۲۴ اسفند ماه در شهر زاهدان

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۳۲

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان زاهدان از برگزاری نمایشگاه بهار از اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت الله نجاری در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی نمایشگاه بهاره به منظور عرضه مستقیم کالا بخصوص کالاهای اساسی از ۱۷ لغایت ۲۴ اسفند ماه در شهر زاهدان برگزار می شود که مردم می‌توانند مواد غذایی و پروتئینی از جمله گوشت، شکر، برنج و حبوبات و همچنین پوشاک و دیگر اقلام مورد نیازشان را با قیمت مصوب از طریق این نمایشگاه تهیه و تامین کنند.

 این مقام مسئول افزود: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز میوه مورد نیاز شب عید خریداری و در حال ذخیره سازی است و هیچ گونه مشکلی بابت این موضوع در شهرستان زاهدان وجود ندارد.

نجاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۸تن گوشت گوساله، ۶۴ تن گوشت گوسفند و ۳۵۸ تن گوشت مرغ در شهرستان زاهدان توزیع شده است و گوشت قرمز و مرغ شب عید نیز در شهرستان تامین و مردم می‌توانند علاوه بر نمایشگاه از طریق فروشگاه های زنجیره ای نسبت به تامین آن اقدام نمایند و در این جلسه مقرر شد سازکاری اتخاذ شود تا سایر فروشگاه‌های سطح شهر و شهرستان نیز بتوانند گوشت ذخیره شده جهت شب عید را به مردم شریف زاهدانی عرضه کنند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار و واحدهای صنفی در ایام پایانی سال بیان داشت: بازرسی از بازار و واحدهای صنفی در ایام پایانی سال تشدید و اکیپ های سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به صورت محسوس و نامحسوس با حضور در واحدهای صنفی با هرگونه گرانفروشی و سوء استفاده به شدت برخورد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز