خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد؛

برپایی 1300 غرفه فروش کالای بهاره در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی بالغ بر یک هزار و 300 غرفه فروش کالای بهاره درقالب 14 نمایشگاه در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت ،علی منتظری ظهر امروز در جلسه  تنظیم بازار سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با اشاره بر لزوم تامین مایحتاج عمومی ، تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و فروش فوق العاده از راهبردهای مؤثر در کنترل و تنظیم قیمت بازارروزهای پایانی سال محسوب می شود.

وی افزود: محصولات و کالاها با کمترین واسطه و با 5 تا 15 درصد زیرقیمت بازاردر نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره به شهروندان عرضه می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، نمایشگاه های بهاره امسال در شهرهای رشت، بندرانزلی، تالش، رضوانشهر، آستارا، صومعه سرا، فومن، شفت، رودبار، رودسر ولاهیجان برپا می شود.

وی با اشاره به برپایی سه نمایشگاه بهاره در رودبار یادآور شد: دو نمایشگاه بهاره نیز با بیش از 440 غرفه نمایشگاهی در سطح شهر رشت دایر می شود.

منتظری زمان گشایش نمایشگاه های مذکور را  ازتاریخ 17 تا 26 اسفند جاری عنوان کرد و بیان داشت: کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شوینده ها و ... از جمله کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه های بهاره امسال است.

وی از اجرای طرح فروش فوق العاده ویژه روزهای پایانی سال در فروشگاه‌های مختلف استان خبر داد و گفت: علاوه بر برپایی  نمایشگاه های فروش بهاره، صدها فروشگاه درشهرهای مختلف گیلان فروش فوق العاده برگزار می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ادامه داد: بالغ بر یک هزار و 300 غرفه  فروش کالای بهاره درقالب 14 نمایشگاه و 725 مورد فروش فوق العاده در سطح این استان برگزار می شود.

وی با اشاره به انجام 725 مورد فروش فوق العاده در گیلان اذعان کرد: از این تعداد 120 مورد فروش فوق العاده در شهر رشت بوده که با تخفیف 5 تا 15 درصدی نسبت به فروش بهاره انجام می شود.

منتظری تصریح کرد: نمایشگاه های بهاره رشت واقع در محل دائمی نمایشگاه های گیلان در ابتدای آزادراه رشت- تهران ودر سالن نمایشگاهی «وارش » واقع در بلوار مدرس ،جنب آتش نشانی می باشد.

کد خبر : ۲۵۶۹۶۳