خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار مطرح کرد؛

همه باید با سربلندی از تمامی دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۴۹

شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع بزرگ تشکلات کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان خراسان رضوی گفت: همه باید با سربلندی از تمامی دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفت وگوی اجتماعی تشکلات کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی که با حضور بسیاری از مسئولان کارگری استان برگزار شد ، اظهار کرد: زمانی که از مشکلات و سختی ها حرف می زنیم می بایست در کنار آن از دستاوردها و توفیقات بدست آمده نظام نیز سخن بگوییم.

وی گفت: ما در حال حاضر با یک شرایط جدید تحریمی مواجه هستیم و انشاءا... با همکاری، هم افزایی و همراهی همه بخش‌ها ، کارگران ، کارفرمایان و دولت این مشکلات را پشت سرگذاشته و از آن عبور خواهیم کرد. وی گفت: نظام ما دستاوردهای قابل توجهی در همین مدت داشته است که باید با سربلندی از تمامی آنها دفاع کنیم.

وی افزود: در توسعه انسانی ما در قبل از انقلاب در رتبه 113 قرار داشتیم اما هم اکنون رتبه ما به 60 رسیده است و توانسته‌ایم متناسب با پیشرفت دنیا رشد داشته باشیم و این برای ما ارزشمند است.

شاکرمی گفت: حضور همه تشکلات کارگری و کارفرمایی حاضر در جلسه خود به خاطر دستاورد بزرگ نظام است ما قبل از انقلاب موضوعی به نام تشکلات نداشتیم و امروز 13000 تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور وجود دارد و فعالیت می کنند. ما باید در کنار مشکلات از دستاوردها و توفیقات نظام هم گفته و هم دفاع کنیم .

وی در ادامه به برخی از دستاوردها بدست آمده در کشور از جمله: قانون کار، قانون بیمه بیکاری، قانون تعاون، قانون بهزیستی و... اشاره کرد و افزود: همه این موارد از دستاوردهای بزرگ نظام است و امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما باید با همراهی و همدلی و با مشارکت انشاءا... مشکلات را پشت سر بگذاریم.

شاکرمی گفت: با حذف حداقل دستمزد در شرایط کنونی مخالف هستیم و هر گونه تغییر مزد منطقه ای و تعیین حداقل دستمزد باید در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی کار تصمیم گیری شود.

وی در خاتمه گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقطع کنونی تمام توان و تلاش خودش را برای تثبیت اشتغال در واحد‌های تولیدی و صنعتی به کار خواهد گرفت و با کمک وزارت صمت و سایر کارگروه ها و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحد‌های تولید را دنبال کرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز