خبرگزاری کار ایران

آمویی به ایلنا خبر داد:

قتل در قصرشیرین به دلیل اختلافات خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۳۲۴

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از وقع یک فقره قتل در شهرستان قصرشیرین به دلیل اختلافات خانوادگی خبرداد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در شهرستان قصرشیرین، ماموران رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده ماموران متوجه شدند که پدر و مادر قاتل به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری و در منزل یکی از بستگان مخفی شده‌اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با رعایت تمام ضوابط، پس از ورود به منزل والدین قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: پدر و مادر قاتل در بازجویی‌های بعمل آمده به جرم فرزند خود مبنی بر ارتکاب قتل بوسیله سلاح سرد و به خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کردند.

وی گفت: آنها همچنین در ادامه تحقیقات عنوان کردند که فرزندشان به یکی از استان‌های مرکزی کشور گریخته و در ادامه با شگردهای خاص پلیسی متهم را به قصرشیرین کشانده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: متهم به قتل انگیزه قتل خود را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز