خبرگزاری کار ایران

آمویی به ایلنا خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه پس از 2 سال

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۳۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از دو سال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در فروردین ماه سال 1395 در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه که طی آن یک نفر با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌زنی اقدام به قتل زنی کرده و سپس از محل متواری شده بود، شناسایی و دستگیری وی در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه قاتل محل اقامت مشخصی نداشت، شناسایی وی برای ماموران سخت شده بود اما در نهایت ماموران یکی از کلانتری‌های کرمانشاه با اقدامات شبانه‌روزی و استفاده از شگردهای پلیسی دریافتند که قاتل تابعیت جعلی (مدارک هویتی برادرش) در سطح شهر و یکی از بخش‌های کرمانشاه تردد می‌کند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد قاتل با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان قصد ورود به شهر کرمانشاه را دارد؛ از این رو گروهی از ماموران کلانتری به ورودی شهر اعزام و پیش از مشاهده خودروی مذکور نسبت به توقیف آن و دستگیری قاتل اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و پس از بازجویی‌های فنی وی به ارتکاب یک فقره قتل ارتکاب و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص گفت:‌ متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

سرهنگ آمویی در پایان اظهار داشت: ماموران پلیس در راستای وظایف و رسالتی که برعهده دارند از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها به منظور برخورد با مجرمان استفاده می‌‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز