خبرگزاری کار ایران

آمویی به ایلنا خبر داد:

دستگیری قاتل جوان 19 ساله کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۲۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل جوان 19 ساله کرمانشاهی که چند روز پیش با ضربات چاقو به قتل رسیده بود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از شهرک‌های کرمانشاه ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که جوان 19 ساله‌ای بر اثر ضربات چاقو از ناحیه شکم دچار جراحات شدید و به بیمارستان منتقل شده است اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سرهنگ آمویی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران قرار گرفت که در نهایت با گسترش دامنه تحقیقاتی و استفاده از گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی یکی از عوامل درگیری شدند. 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این فرد وی عنوان کرد که از ابتدای درگیری در محل حضور داشته و مقتول توسط شخص دیگر که ساکن شهرستان صحنه است به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضایی به روستای مذکور اعزام و پس از شناسایی محل اختفای متهم در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آمویی افزود: با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به جرم خود مبنی بر قتل جوان 19 ساله اعتراف کرد. 

این مقام انتظامی همچنین از ادامه یافتن تحقیقات به منظور کشف علت وقوع قتل و انگیزه ارتکاب این جنایت خبر داد. 
وی در پایان برخورد با هنجارشکنان را از اولویت‌های کاری پلیس عنوان و تاکید کرد: برخورد با این افراد بدون هیچ گونه گذشتی انجام خواهد شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز