خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

قتل پدرزن به دست داماد در هرسین

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۲۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی در شهرستان هرسین جوان 20 ساله با مراجعه به در منزل پدر همسرش، وی را به قتل رساند و همسر و مادر همسرش را نیز زخمی کرد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این حادثه که در یکی از محلات شهرستان هرسین اتفاق افتاد ماموران پلیس بلافاصله در این محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد جوانی 20 ساله به دنبال اختلافات خانوادگی به درب منزل پدر همسرش مراجعه و ابتدا همسر خود را با ضربه چاقو مجروح می‌کند.

سرهنگ آمویی افزود: این فرد در ادامه با پدر و مادر همسرش نیز درگیر و به وسیله چاقویی که همراه داشته چند ضربه نیز به آنها وارد و به شدت مجروح می‌کند.

معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: افراد مجروح توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند اما متاسفانه پدر خانواده به علت شدت جراحات وارده جان خود ر ا از دست می‌دهد. 

وی تصریح کرد: حال عمومی مادر و دختر خانواده که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بودند رضایت‌بخش گزارش شده است.

سرهنگ آمویی در پایان با بیان اینکه داماد خانواده پس از ارتکاب جنایت فرار کرده است گفت: تلاش برای دستگیری با جدیت ادامه دارد. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز