خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه به ایلنا خبر داد:

قتل جوان 30 ساله در کنگاور با سلاح سرد/ دستگیری قاتل در کمتر از 10 ساعت

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۹۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از قتل جوان 30 ساله در شهرستان کنگاور خبرداد و گفت: قاتل در کمتر از 10 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا آموئی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال اعلام مسئولان بیمارستان شهید چمران کنگاور مبنی بر انتقال یک مورد جسد مجهول الهویه به مرکز اورژانس این بیمارستان بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد جسد متعلق به فردی حدودا 30 ساله است که در اثر ضربات چاقو مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ آموئی افزود: ماموران جهت شناسایی و دستگیری ضارب به محل وقوع قتل و بیمارستان مراجعه و پس از تحقیقات لازم موفق به شناسایی قاتل شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: عملیات جستجو با تشکیل چند اکیپ پلیس آغاز شد و نهایتا کمتر از 10 ساعت  از وقوع این حادثه ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و دامنه تحقیقاتی خود توانستند قاتل فراری را در ارتفاعات کوه‌های اطراف این شهرستان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از قتل را اختلافات قبلی عنوان و اظهار داشت که در داخل منزل وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده جهت صدور حکم لازم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز