خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته کراس فیت یزد خبر داد:

یزد میزبان مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور / رقابت 32 تیم در مسابقات ملی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۷۱

رئیس کمیته کراس فیت یزد از برگزاری مسابقات قهرمانی کراس فیت به میزبانی استان یزد خبر داد.

علی‌محمد آباد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با ابراز خرسندی از میزبانی این رقابت ها در یزد اظهار داشت: تاکنون در کشور مسابقات کراس فیت بصورت آزاد انجام شده و می‌توان گفت که به اینگونه شکل منسجم و سازمان یافته ای نداشته است.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست هم اندیشی کمیته کراس فیت استان یزد با هدف ساماندهی و بررسی چالش های میزبانی مسابقات قهرمانی کشور ادامه داد: با برگزاری اولین سمینار در استان، توانایی های این مجموعه و همکاران علاقمند به این رشته به نمایش گذاشته شد.

رئیس کمیته کراس فیت یزد بیان داشت: همچنین برگزاری این سمینار منجر شد تا اعتماد مسئولان کشوری و استانی در این زمینه جلب شده و اولین مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی یزد برگزار شود.

وی محل برگزاری این رقابت ها را ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه اعلام کرد و اظهار داشت: مجوز و موافقت کمیته کراس فیت کشور برای این مسابقات با هماهنگی هیات ورزش های همگانی استان انجام شده و بخشنامه کمیته کراس فیت کشور نیز ارسال شده است.

آباد از حضور تیم 10 نفره شامل 8 ورزشکار و یک سرپرست به همراه مربی در این مسابقات خبر داد و عنوان کرد: پیش بینی می شود 32 تیم با تمام قدرت در این رویداد در روزهای تعیین شده حضور داشته باشند و رقابتی به یاد ماندنی را در استان یزد داشته باشیم.

وی زمان برگزاری این رقابت ها را یکم لغایت سوم اسفند ماه اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای میزبانی خوب انجام شده و بخشی از تجهیزات برگزاری نیز از تهران و قسمتی در یزد برای مسابقات آماده می شود.

رئیس کمیته کراس فیت یزد همچنین از برگزاری نشستی با حضور مسئولان کمیته کراس فیت کشور خبر داد و گفت: این نشست در روزهای آتی برگزار خواهد شد تا تمام چالش های و مسائل مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور مورد بررسی نهایی قرار گیرد و بتوانیم با شایستگی در جهت رشد ورزش، سلامتی و انگیزه بخشیدن به جوانان میهن برای پیشرفت در میادین بین المللی گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز