خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک مشهد خبر داد؛

اجرایی شدن مصوبات شورای اجتماعی محلات

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۲۹

نشست فصلی شوراهای اجتماعی محلات منطقه یک مشهد با حضور رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، جواد اصغری شهردار منطقه یک مشهد در نشست فصلی شورای محلات منطقه یک شهرداری با بیان اینکه در 11 محله این منطقه 130 نفر عضو شوراهای اجتماعی محلات فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با برگزاری 78 جلسه از ابتدای سال، 43 مصوبه در شوراهای محلات منطقه یک به تصویب رسیده که با پیگیری اعضا و مشارکت‌های مردمی تعداد زیادی از این مصوبات اجرایی شده است.

وی برگزاری نشست بانوان فعال محلات با مشاور امور بانوان شهردار مشهد، فضاسازی محیطی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و طراحی و ساخت المان‌های ورودی محلات را از جمله مصوباتی دانست که از ابتدای سال جاری اجرایی شده‌اند.

شهردار منطقه یک مشهد مقدس به نقش نظارتی شوراهای اجتماعی محلات نیز اشاره و تصریح کرد: اعضای شورای اجتماعی محلات که بدون هیچ چشم‌داشتی به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و حل مشکلات آنان فعالیت می‌کنند، می‌توانند ناظران بسیار خوبی بر عملکرد ما باشند و دغدغه‌های خود را درخصوص موضوعات مدنظر با همکاران ما در شهرداری منطقه یک در میان بگذارند.

اصغری خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری اعضا شوراهای اجتماعی محلات می‌تواند تاثیر خوبی در پیشبرد اقدامات و پروژه‌های مختلف شهری داشته‌باشد و حتی سایر دستگاه‌ها را نیز برای تعامل و همکاری مثبت در جهت خدمت به شهروندان و افزایش رفاه و رضایتمندی آنان با مدیریت شهری ترغیب کند.

اصغری ضمن تاکید بر نقش شوراهای اجتماعی محلات در آگاهی دادن به شهروندان، یادآور شد: امیدواریم با مشارکت و تعامل شما با مجموعه مدیریت شهری بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مجاورین و زائرین امام رضا(ع) باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز