خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری رئیس جمهور در دانشگاه فردوسی :

دانشگاه باید میدان کارآفرینی و مهد استارتاپ‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۳۵

سورنا ستاری گفت : کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپی، دانشگاه را منزل خود بدانند.

به گزارش ایلنا از مشهد ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شکل گیری مراکز نوآوری و استارتاپ‌ها اطراف دانشگاه‌های پایتخت، نمونه موفقی از این الگو است.

وی افزود:  اراده و عزم تغییر، مهم ترین عنصر شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و نوآوری است و باید مدل‌های موفق نفوذ نوآوری و فناوری به بافت شهر، الگوسازی و ترویج شود.

 ستاری خاطر نشان کرد: به‌رغم وجود تمام محدودیت‌های مالی، وظیفه خود می‌دانم از گسترده شدن فرش زیست بوم کارآفرینی و نوآوری زیر پای فعالان دانش بنیان و استارتاپی حمایت کنم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تا 90 درصد هزینه ثبت پتنت بین‌المللی توسط کانون‌های ثبت پتنت معاونت علمی و فناوری حمایت می شود.

همچنین امروز با حضور ستاری دو تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه پرداخت تسهیلات و امکانات برای توسعه مراکز علمی و پژوهشی منعقد شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان سفر یک روزه خود به مشهد تاکنون از مرکز پژوهشکده صنایع هوا خورشید، مرکز صنایع لبنیات و فراورده های لبنی، آزمایشگاههای دانشکده علوم و مرکز توسعه فناوریهای پیشرفته دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز