خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی:

برای نفوذ بیمه بین مردم نیازمند نوآوری هستیم/ کمک استارت‌آپ‌ها به افزایش پوشش بیمه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۲۴

رییس کل بیمه مرکزی گفت: مهمترین مسأله نفوذ بیمه در میان آحاد مردم است که نیازمند نوآوری هستیم و ورود استارت‌آپ‌ها می‌توانند آن را پوشش دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی در آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و بیمه مرکزی در راستای سیاست‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان گفت: ما در سطح شرکت‌های بیمه پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی را داریم اما مهمترین مسأله نفوذ بیمه در میان آحاد مردم است که نیازمند نوآوری هستیم و ورود استارت‌آپ‌ها می‌توانند آن را پوشش دهد و این برای هر دو طرف مفید بوده و امنیت سرمایه‌گذاری را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای کار بزرگی در راستای افزایش پوشش بیمه‌ای است، ادامه داد: رییس جمهور نیز تاکید کردند که بیمه مرکزی باید تلاش کند که نفوذ بیمه‌ای را گسترش دهد. با توجه به وجود نیروهای جوان در کشور که باعث انقلاب در هر حوزه‌ای هستند، می‌توانند در این حوزه نیز به ما کمک کنند.

سلیمانی با بیان اینکه فعال شدن استارت‌آپ‌ها در صنعت بیمه در ۱۳ آبان نیز مقارن شده است، افزود: در جلسه‌ای که با استارتاپ‌های فعال در بیمه که تقریبا ۱۰ شرکت است، داشته‌ایم، امیدواریم موانع برطرف و فعالیت آنها گسترش یابد.

رییس‌ کل بیمه مرکزی حضور استارپ ها را واقعیت امروز دانست و افزود: در دو سال گذشته که این شرکت‌ها فعالیت خود را در صنعت بیمه شروع کرده‌اند، صنعت بیمه این شرکت‌ها را به عنوان یک واقعیت پذیرفته و آن را در راستای رشد و توسعه تلقی می‌کند، باید این مسئله را به فال نیک بگیریم.

وی یادآور شد: امیدواریم قوانین و مقرراتی که در مرحله پیش نویس هستند در شورای عالی بیمه تصویب شوند چون بسیاری از این شرکت‌ها در حال حاضر به عنوان کارگزار نمایندگی فعالیت می‌کنند که در صورت تصویب می‌توانند خود نمایندگی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز