خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی شورای‌شهر زنجان مطرح شد؛

ضرورت جلوگیری از اخراج و تعدیل کارگران فضای‌سبز با توسعه گلخانه‌ها/ 28 درصد جمعیت استان زنجان جوان هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۴۶

سخنگوی شورای‌شهر زنجان با اشاره به تعدیل نیروی کار فضای سبز از تاکید کرد: شهرداری زنجان باید با تعریف کار برای این کارگران و توسعه گلخانه‌ها از اخراج شدن کارگران فضای سبز جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسماعیل دویران رئیس شورای‌شهر زنجان در جلسه شورای شهر زنجان ضمن تبریک روز جهانی معلولان گفت: مناسب‌سازی شهری و محیط از جمله وظایف شهرداری برای معلولان است.

دویران ضمن تأکید بر وظیفه شهرداری‌ها نسبت به مناسب سازی فضای شهری برای تسهیل حضور معلولان در شهر یادآور شد: همه نهادها موظف به مناسب‌سازی ساختمان‌های خود برای تسهیل امورات معلولان و شهروندان هستند.

وی با اشاره به مناسب‌سازی، شهری و اماکن‌عمومی تاکید کرد: سازمان‌هایی که در موعد مقرر اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، باید پاسخگوی باشند.

دویران همچین با بیان اینکه امسال اولین سال تبدیل معاونت فرهنگی شهرداری به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است، ابراز امیدواری کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اقداماتی در این راستا داشته باشد.

 در ادامه این جلسه امامعلی دادخواه عضو دیگر شورای‌شهر با تأکید بر جمعیت جوان استان زنجان و احتمال بروز آسیب‌های اجتماعی، گفت: برخورداری از امکانات ورزشی حق مسلم شهروندان است و در این راستا باید امکانات لازم در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

دادخواه اضافه کرد: ضروری است سازمان‌های دولتی امکانات ورزشی را در راستای همگانی کردن ورزش به اشتراک بگذارند.

وی، افزود: با توجه به اینکه 25 تا 28 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، ضروری است در شرایط اقتصادی فعلی تأمین هزینه ورزش برای همه مقدور نیست شهرداری نیز باید در تأمین مایحتاج ورزشی شهروندان مشارکت داشته باشد.

سجاد خدایی، سخنگوی شورای‌شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه، گفت: ما مقابل مردم مسئولیم و اعضای شورای‌شهر باید شهروندانی را که برای حل  مشکلات خود  به آنها مراجعه می‌کنند را به سازمان‌های مربوطه معرفی کنند.

وی، همچنین درباره تعدیل نیروی فضای سبز، از شهردار زنجان خواست با تعریف کار برای این کارگران  و توسعه گلخانه‌ها از اخراج شدن کارگران فضای سبز جلوگیری کند.

در پایان این جلسه درباره  امکان‌سنجی تراموا در استان زنجان، طرح احداث شهرک‌های خودرویی و و طرح‌های ترافیکی و  بودجه‌ریزی محله محور در شهرداری تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز