خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم انجام شد؛

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۵۰

به مناسبت روز دانش آموز زنگ ضد استکبار جهانی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، پلیس راه، اصناف، اتحادیه های صنفی، روسای ادارات شهرستان پردیس، بخشداران بومهن و جاجرود، رئیس، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن، شهرداران پردیس و بومهن و جمعی از مسولان شهری و شهرستان صبح امروز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان این مراسم عموما دانش آموزان و مربیان مدارس بومهن، پردیس و جاجرود بودند که با فریادهایی چون "مرگ بر فتنه گر" و با در دست داشتن پلاکارد، ضد استکبار شعار سر دادند .

در این مراسم دانش‌آموزان دختر و پسر از مدارس دولتی و غیردولتی پردیس در کنار مسئولان حضور داشتند و پس از راهپیمایی در میدان امام خمینی(ره) این شهر توسط خود دانش‌آموزان مراسم ویژه‌ای با هماهنگی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و ستاد ویژه ۱۳ آبان اجرا شد و مسئولان با سخنرانی خود و خاطرات دانش‌آموزان مبارز در انقلاب این روز را گرامی داشتند.

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان پردیس

امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان ‌پردیس نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و مشارکت خوب مردم و دانش‌آموزان در این مراسم گفت: توطئه‌های دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار، مردم ایران را مصمم تر می‌کند تا در وحدت کامل و در کنار مسئولان نظام از آرمان‌های انقلاب حمایت کنند.

همچنین پیش از شروع مراسم حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به همراه تعدادی از مسئولان بومهن و پردیس با حضور در مدرسه دولتی علامه طباطبایی با نواختن زنگ ضد استکبار جهانی در کنار دانش‌آموزان شعار ضداستکباری سر دادند.

 شهرستان پردیس 170 هزار نفر جمعیت و ۳۱ هزار دانش‌آموز دارد که به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان امروز حدود ۶ هزار دانش آموز در این راهپیمایی حضور داشتند.

گزارش از: نساء زارع

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز